Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

„Le CHËVRON“: exklusivní pop-up store v centru Paříže

Citroën otevřel 19. dubna „Le CHËVRON“, pop-up space o rozloze téměř 150 m2, který se nachází na adrese 45 boulevard Haussmann, a značka zde exkluzivně představila široké veřejnosti nový Citroën ë-C3.

Tento prostor pojmenovaný „Le CHËVRON“, ve francouzštině označení pro šípy ve znaku značky, což je symbol značky Citroën, připomíná více než 100 let inovací v oblasti produktů a komunikace. Jde o grafický a okamžitě rozpoznatelný znak, vytvářený ve slavné reklamě z roku 1985 divokými koňmi, používají ho kluby fanoušků po celém světě a instinktivně vyvolává vzpomínky a představy spojené se značkou Citroën. Název „Le CHËVRON“ je tak jasnou volbou pro místo, kde se setkávají hodnoty odvahy a inovace Citroënu, značky, která oslovuje širokou veřejnost a propaguje svobodu pohybu a pohodu. Značce Citroën sloužil jako místo setkání s veřejností v centru Paříže, kde představovala svou vizi odpovědné, dostupné a optimistické mobility.
„Le CHËVRON“ byl místem, kde se lidé mohli setkávat, diskutovat, odpočívat a účastnit se tvůrčích workshopů, setkání a mistrovských kurzů s odborníky, navštěvovat vystoupení stand-up comedy, koncerty a DJ párty nebo si prostě jen vychutnat kávu či se najíst.

Adresa

„LE CHËVRON“ byl pro návštěvníky otevřen od 19. dubna do 17. května každý den v týdnu od 10.30 do 20.30 hodin na adrese 45 boulevard Haussmann, jedné z mezinárodních tepen v centru Paříže. Adresa je v samotném centru rušné nákupní čtvrti hlavního města, kde se po celý den s opojnou energií mísí Pařížané a davy turistů z celého světa. Nachází se v blízkosti pařížské opery a slavných obchodních domů, uprostřed pulzující čtvrti, která jde vždy s dobou. Jedná se o ideální místo pro oslovení široké veřejnosti a prezentaci identity značky Citroën ve vysoce vizuálním a působivém prostoru.
Tento výrazně graficky a vizuálně zajímavý prostor nenabízel jen zážitky spojené s automobily, ale šlo o skutečný životní prostor, jehož součástí byla kavárna s velmi kreativním menu. Po dobu téměř jednoho měsíce zde měla veřejnost možnost zažívat nejrůznější emoce prostřednictvím koncertů a stand-up vystoupení, navštívit akce určené pro celé rodiny, účastnit se kulatých stolů s inspirativními osobnostmi a zapojit se do kreativních dílen. Citroën tak nabízel prostřednictvím prostoru „Le CHËVRON“ živé a pohlcující místo a zval veřejnost, aby se neformálně zapojila do dynamického světa, který je v neustálém pohybu.

Místo – prostor pro vyjádření značky

Na ploše téměř 150 m2 se návštěvníci zcela mohli ponořit do světa značky Citroën, moderního, rychle se měnícího světa značky, která s uvedením nového modelu ë-C3 na trh boří zažité představy o elektromobilitě. Hlavní prostor byl věnován vozu ë-C3, který měl svou vlastní vyhrazenou zónu se světelnou show, jež představovala rychlé nabíjení vozu a fotoshow založenou na umělé inteligenci, která nabídla jedinečný zážitek.
Všemi zónami prostoru „Le CHËVRON“ se jako hlavní motiv táhla červená barva a oživovaly ho výrazné grafické prvky a nápisy. Místo zahrnovalo barovou zónu, výstavní prostor, kde byl k vidění koncepční vůz Oli, skutečný manifest značky Citroën, a společenskou zónu, kde si návštěvníci mohli posedět a popovídat. Tento modulární prostor bylo možné přizpůsobit akcím a setkáním pořádaným na místě.
Ve výloze „Le CHËVRONu“ byl vystaven Citroën Ami, další symbol inovace značky, který demokratizoval trh s mikromobilitou a na fasádě domu upoutával celý soubor vysoce vizuálních grafických prvků.

Prodejní poradci

Prostor byl navržen tak, aby odhalil každičký aspekt vozu ë-C3 a zdůraznil závazek značky Citroën poskytnout konkrétní řešení výzev spojených s energetickou transformací. Návštěva se stávala interaktivním dobrodružstvím, které každému umožnilo objevit inovace, díky nimž se ë-C3 stává lídrem v oblasti cenově dostupné elektrické mobility. „Le CHËVRON“ je výzvou, která ukazuje, že mobilita zítřka může být zodpovědná, jednoduchá, stylová a optimistická. Návštěvníci mohli objevovat ë-C3 prostřednictvím interaktivních obrazovek. Po celou dobu byl zákazníkům k dispozici také poradce, který jim pomohl se s vozem seznámit, probral možnosti financování a v případě potřeby dokončil prodej.