Konference Retail in Detail: Generace Z

O nastupující generaci spotřebitelů, tzv. „Gen Z“ si můžete myslet cokoliv. Faktem však je, že její kupní síla roste. Jen v e-commerce už do dvou let předstihne generaci X. Nemusíte mít pochopení, ale chcete-li se jí dostat do peněženky, potřebujete jí rozumět.

Další edice Retail in Detail z produkce společnosti Blue Events, která proběhne 6. prosince v pražské Spojce Karlín, se zaměří právě na generaci lidí narozených mezi lety 1995 a 2010. „Naše poslední letošní akce bude plná dat, komunikačních strategií a především úspěšných projektů, v jejichž hledáčku tato nová kupní síla je. V odborném programu se dozvíte, jak a jakými kanály s Gen Z komunikovat a správně identifikovat její potřeby, za kterými stojí široké obchodní příležitosti. A to navíc v podmínkách, kdy máte šanci získat v průměru jen osm vteřin jejich těkavé pozornosti,“ říká projektová manažerka konference Retail in Detail: Generace Z Anna Krásná.

Celý program akce naleznete zde: https://bit.ly/3R2Wdm8