„Na našich konceptech nepřestáváme pracovat ani poté, co se dostanou do provozu. Svět retailu se neustále mění. Stejně jako zákazníci. Aby náš koncept drogerie Teta držel krok s dobou, upravili jsme vybrané části tak, aby více odpovídaly novým potřebám prodejny,“ vysvětluje spolumajitel MORIS design Adam Klofáč. Refitu se například dočkala prodejna v pražských Černošicích. Úprava několika sekcí osvěžila celkový vzhled drogerie a podpořila marketingovou komunikaci v místě prodeje.
Sjednocením všech stojanů dekorativní kosmetiky došlo k ucelení vzhledu sekce. Ta tak lépe navazuje na celkový design prodejny. Pomocí světelných prvků se zároveň podpořila komunikace směrem k zákazníkům, kteří tento sortiment snadněji zaznamenají.
„Instalováním bočnic jsme ohraničili regál Zdraví a vyzdvihli jej nad ostatní sortiment. Díky tomu sekce jemně vystupuje. Světelný zelený kříž viditelný ze všech stran podporuje navigaci na místě a zákazníky přiláká i ze vzdálenějších částí prodejny,“ popisuje Adam Klofáč.
V neposlední řadě osvěžili podobu stávajících stojanů pleťové a vlasové péče. K tomu použili nové názvosloví a grafiku. Například barvy na vlasy jsou pomyslně rozdělené podle toho, jaký efekt jednotlivé produkty mají.
„Chci být vidět!“ nebo „Chci perfektní krytí a péči navíc!“, hlásají cedule nad jednotlivými typy barev na vlasy. Již z dálky tak zákazník vidí, kam jít, pokud hledá odvážnější odstín nebo pečující barvu.
„Cílem refitu bylo především oživení interiéru prodejny a uzpůsobení konceptu novým trendům. Díky tomu, že původní koncept prodejen Teta je také našim dílem, bylo pro nás i klienta snadnější dané změny provést,“ říká Adam Klofáč. Projekt Teta drogerie trvá již devět let. Od té doby firma postupně rebranduje více než 800 prodejen v České republice a na Slovensku