Koncept Steilmann „méně znamená více“

V nově otevřené prodejně Steilmann ve druhém patře moderně zrekonstruovaného obchodního domu Bílá labuť se architekti Jürgen Michel a Stephanie Kopyciok z německého studia Schleifenbaum museli na základě požadavku investora popasovat s výzvou současně aplikovat identitu aktuálního konceptu Steilmann a zároveň zachovat v interiérovém řešení duch tradičního obchodního domu. Výsledné řešení tak vzdává hold tradici původní perly funkcionalistické architektury, kterou obchodní dům Bílá labuť bezesporu byl, přičemž aplikuje současné trendy designu prodejen.

Nově otevřená prodejna Steilmann v obchodním domě Bílá labuť představuje pro módního lídra nový začátek. Uzavření prodejny v obchodním domě Kotva byl pro něj významný krok. „Kotva totiž nebyla pouhé nákupní centrum,“ uvádí Anna Motlíková, jednatelka společnosti Steilmann Praha. „Byl to široké veřejnosti známý obchodní dům s bohatou historií, která sahá 50 let zpět do minulosti. Byl to domov našich zákazníků – generace za generací. Ale jako každá kapitola v životě, i tato má svůj konec, a tak se i my díváme směrem vpřed. Jsme nadšeni oznámit otevření naší nové prodejny v obchodním domě Bílá labuť.“
Rekonstrukce prostoru pro novou prodejnu Steilmann byla zaměřená na tři klíčové oblasti: udržitelnost, profesionální prezentaci a koncept „méně znamená více“. Udržitelnost byla vždy jednou z priorit společnosti, a proto se s rozmyslem přistupovalo ke každému detailu, aby byla prodejna šetrná k životnímu prostředí. Výlohy, interiér a veškeré detaily v prodejně byly vybrány s ohledem na udržitelnost. „Koncept „méně znamená více“ je v souladu s naším cílem poskytnout zákazníkům pocit luxusu a exkluzivity. Místo přeplněných regálů nabízíme méně zboží, zato s větší kvalitou. Věříme, že naši zákazníci ocení tento nový přístup,“ dodává Anna Motlíková.

Pro tento projekt je signifikantní zejména zachování volného průchodu pro zákazníky mezi jednotlivými prodejnami ve stylu klasického obchodního domu. Díky důmyslnému barevnému schématu výmalby svislých stěn jsou přesto hranice prodejny i oddělení jejich jednotlivých sekcí patrné na první pohled.
Použité prodejní zařízení využívá kombinaci elegantních vodorovných závěsných systému Visplay Invisible a modulárních regálových stěn z černě lakovaných obdélníkových ocelových profilů. Osvětlení prodejny zajišťují jednotné LED čtverce doplněné o bodové LED reflektory pohledově skryté pod betonovými překlady pro vytvoření ambientní atmosféry.
Profesionální prezentace je pro společnost Steilmann klíčová. Prodejna má vždy vzbuzovat dojem kvality a důvěryhodnosti. Každý kousek zboží je pečlivě vybrán a prezentován tak, aby zákazníci měli vždy ten nejlepší zážitek z nákupu.

Obchodní dům Bílá labuť, postavený již v roce 1939, je dnes sousedem moderní „Masaryčky“. A proto jak majitelé, tak i nájemci přistupovali k rekonstrukci co možná nejzodpovědněji. I pro značky Steilmann je to nový svět, nové publikum a nová příležitost. Masaryčka představuje proud lidí, stávajících zákazníků a lidí pracujících v centru Prahy. Je to místo, kde se potkává kreativita a inovace.
Od března je Steilmann připraven vás přivítat v této nové prodejně, ukázat vám novou tvář a svůj nový začátek!

www.steilmann.cz