interpack 2021: Databáze vystavovatelů online

Veletrh interpack 2021 je kompletně vyprodaný, takže od 25.února do 3. března 2021 představí přibližně 3.000 vystavovatelů z 60 zemí své produkty a technická řešení na nejvýznamnější mezinárodní akci oboru obalů a souvisejícího zpracovatelského průmyslu. Souběžný specializovaný veletrh pro subdodavatelský průmysl „components – special trade fair by interpack“ v hale 18 je rovněž vyprodaný.

Jedinečná nabídka

Pro získání přehledu přes jedinečnou nabídku i zúčastněné společnosti mohou zájemci nyní využít sekci „Vystavovatelé a produkty“ na webu veletrhu www.interpack.de. Rychlý přístup umožňuje osm ikon cílových skupin pod „vyhledáváním oborů“. Jediné kliknutí zobrazí seznam všech vystavovatelů, kteří mají ve svém portfoliu nabídky pro příslušný obor. Díky různým možnostem výběru mohou budoucí návštěvníci výsledky vyhledávání dál upřesnit a pomocí funkce MyOrganizer uložit do osobního účtu. Jednotlivé vystavovatele lze označit jako „oblíbené“ a doplnit poznámkami – včetně synchronizace s aplikací veletrhu interpack, která je k dispozici pro iOS i Android. Tato funkce navíc nabízí personalizovaný plánek hal, který usnadňuje orientaci v 18 halách výstaviště.

Optimalizovaná struktura hal

Snadnější orientaci přispívá také optimalizovaná struktura veletrhu interpack, která nyní odráží stěžejní nabídky pro aplikační průmysl, např. farmaceutický nebo kosmetický (haly 15-17), či segmenty jednotlivých oborů, jako např. obalové materiály a prostředky a jejich výrobu (haly kolem vstupu Nord). Pro usnadnění orientace v rámci jednotlivých clusterů byla nově uspořádána také struktura vystavovatelů. Nabídky k určitým procesním krokům se nyní představují blízko sebe.

Nová konference: “Life without Packaging?”

Téma udržitelnosti – již léta utvářející vývoj tohoto oboru – nabralo v poslední době díky diskusím zejména kolem plastových obalů na dynamice. Nová konference „Life without Packaging?“ osvětluje tematické oblasti obaly, udržitelnost a životní prostředí kontroverzně a z různých perspektiv. Kritici se dostávají ke slovu stejně jako zastánci, diskutuje se o tom, co lze eliminovat a co je nutné.

Ústředními body jsou udržitelnost a dopady na životní prostředí, redukce plýtvání potravinami a hygiena. Účastnický poplatek činí 299 EUR. Vstupenky lze zakoupit online na webu veletrhu interpack na adrese www.interpack.de. Zájemci tam najdou také detaily k přednášejícím a programu konference.

Festival SAVE FOOD

Festival SAVE FOOD v budově Rheinterrasse v centru Düsseldorfu zahrnuje interaktivní výstavu, konferenci a prezentace start-upů. Start-upy se účastní v rámci Týdne start-upů Düsseldorf, akce zahrnující přibližně 130 dílčích akcí, workshopů a setkání na několika místech v Düsseldorfu. Mezi výstavištěm a budovou Rheinterrasse bude zřízena kyvadlová doprava. Festival SAVE FOOD je přístupný také zájemcům z řad veřejnosti.

Matchmaking s umělou inteligencí

Jedním highlightem nové digitální nabídky pro efektivnější plánování návštěvy veletrhu je kompletně přepracovaný matchmaking, který mohou budoucí návštěvníci i vystavovatelé veletrhu interpack využívat od poloviny listopadu. Tato funkce umožňuje sjednání obchodních schůzek již před samotným veletrhem.

Systém se na základě interakce s uživatelem postupně učí a sám pak navrhuje potenciální obchodní partnery. Podobně jako u jedné známé digitální kontaktní burzy lze partnery pomocí této aplikace hodnotit kladně nebo záporně. Díky těmto rozhodnutím se návrhy stále upřesňují.

Předveletržní průvodce návštěvníka

Úspěšnou návštěvu veletrhu je nutno obecně dobře připravovat. Pomocníkem je zde Předveletržní průvodce návštěvníka veletrhu interpack 2021. Obsahuje kompletní plánek hal se všemi vystavovateli a navíc nabízí tipy, na co by návštěvníci před návštěvou veletrhu měli dbát. Rozesílá se v tištěné formě a také se přikládá k odborným časopisům. Odkaz na digitální variantu je k nalezení na webu www.interpack.de.