„Sami naši zákazníci byli impulsem pro vytvoření mikrostránek, které prezentují ideální produkty pro vybavení moderní prodejny spolu s ukázkami jejich využití na reálných prodejnách v České i Slovenské republice,“ říká o nových mikrostránkách Libuše Kopecká, vedoucí marketingu společnosti.
Změna nákupního chování zákazníků společně s konkurenčním prostředím nutí prodejce k redesignu prodejních ploch. Někteří jdou cestou kompletních přestaveb, jiní mají prostředky pouze na částečné úpravy. Pro oba směry přinášejí mikrostránky společnosti Wanzl užitečné informace i fotogalerii z realizací.
Ojedinělou je sekce „Inspirace“, kde se maloobchodníci seznámí se zahraničními realizacemi firmy Wanzl. Neotřelá řešení z jiných států Evropy se mohou stát vodítkem pro domácí obchodníky při hledání jejich originálního designu.
Firma Wanzl, která je známá hlavně díky nákupním vozíkům, je dlouhodobým partnerem maloobchodníků v oblasti návrhu designu prodejen a servisních služeb. Její produkty jsou oblíbené pro vysokou kvalitu, modulárnost, ergonomii a atraktivní design.