Trendy roku 2024
1. EKO-friendly & udržitelnost
Společnosti se čím dál více zaměřují na udržitelnost a hodnoty spojené s ekologií. Z toho důvodu získávají na popularitě firemní dárky, které nejenže osloví zaměstnance a partnery, ale také respektují životní prostředí. Kosmetické balíčky obsahující výrobky v udržitelných obalech s veganským nebo vysoce přírodním složením se stávají čím dál větším hitem mezi dárky.
2. Lokálnost
Podpora místních firem a značek je stále důležitější a oblíbená. Nabízí rozšíření obzorů v oblasti péče o tělo, vlasy i pleť a dává prostor pro objevování nových produktů. Vždyť české výrobky hrdě konkurují zahraničním kosmetickým značkám!
3. Personalizace
Dárkové balíčky plné kosmetiky, která je vyvinuta např. pro specifické potřeby mužské pokožky i vlasů nebo zahrnuje oblíbené kosmetické výrobky pro ženy, spojují originalitu i osobní přístup na 100 %.
Zaměstnanci a partneři jistě ocení, když je dárek přizpůsoben jejich zájmům, potřebám, nebo dokonce jménu. Do balíčku lze navíc přidat papírové přání a vepsat osobní poděkování. Tímto drobným, ale podstatným detailem podtrhnete důležitost a znásobíte osobní přístup k obdarovávanému.
4. Wellnes & relax
Zdraví a pohoda zaměstnanců jsou velkým tématem, proto jsou wellness dárky stále populárnější. Nemusí se nutně jednat o lázeňský pobyt, mohou to být např. balíčky s produkty pro relaxaci a péči o tělo, které zajistí chvilku odpočinku v pohodlí domova. Součástí setu může být také originální recept na domácí lázně s podrobným návodem, jak obsah balíčku využít. A to je právě ta přidaná hodnota – návod na zážitek.
5. Novinky
V průběhu roku uvádí kosmetická značka na trh novinky, díky tomu máte jistotu, že s výbětem nešlápnete vedle. Balíčky vytvořené z novinek.
Díky každoročním pravidelným novinkám, které na trh uvádí kosmetická firma Manufaktura, máte jistotu, že s výběrem nešlápnete vedle. Balíčky z limitované edice se pak stávají krásným překvapením a zaručenou radostí z přírody pro všechny obdarované.
Trendy při výběru firemních dárků se mohou lišit v závislosti na cílové skupině a odvětví, ale klíčem k úspěchu je vždy osobní a ohleduplný přístup. Lze vytvořit sety s nejrůznějším zaměřením: antistresové, relaxační, romantické, osvěžující, regenerační, zkrášlující a mnohé další.
Pro více informací:
tereza.jonakova@manufaktura.cz
www.manufaktura.cz