Exkluzivitu garantuje především velmi omezený počet exemplářů. Každoročně je vytištěno pouze několik kusů, z nichž každý má své pořadové číslo. Jedinečnost kalendáře podtrhuje rovněž fakt, že se nedostane do volného prodeje. Společnost Pirelli ho věnuje významným světovým osobnostem. Přesto i ti, kteří nepatří mezi vyvolené, mají šanci kalendář získat. Světoznámý výrobce pneumatik uvolňuje vždy několik výtisků do aukce a výtěžkem podporuje předem vybrané charitativní projekty. Nejinak tomu bude i letos, kdy jeden kalendář zamíří do internetové aukce v České republice. Tato veřejná aukce proběhne 19. prosince 2018 od 9 do cca 16 hodin na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA a zapojit se do ní může kdokoliv. „Aukce kalendáře Pirelli na iDNES.cz dosud vynesly téměř 4 miliony korun na podporu léčby onkologických pacientů. Věříme, že i letos se podaří získat významnou částku, která umožní nákup potřebného vybavení. Spojení charitativní aktivity s aukcí exkluzivního předmětu nám dává hluboký smysl nejen s ohledem na předvánoční období,“ říká ředitelka Corporate Affairs pro Česko a Slovensko mediální skupiny MAFRA Miloslava Nováková.
Získaná částka poputuje na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně, který patří ke špičkovým zdravotnickým zařízením v celoevropském měřítku. Zabývá se léčbou nádorových onemocnění a soustřeďuje všechny medicínské obory potřebné pro komplexní onkologickou péči. Ročně jím projde kolem 170 000 ambulantních a 10 000 hospitalizovaných pacientů. „Za finanční prostředky získané z aukce chceme nakoupit nový aeroskop, jehož cena se pohybuje kolem 250 000 Kč. Tento přístroj slouží k vyhodnocování čistoty vnitřního ovzduší například v laboratořích nebo na operačních sálech. Absolutně čisté prostředí je nezbytné k tomu, abychom mohli zajistit kvalitní péči o naše pacienty, kteří v důsledku nádorového onemocnění trpí sníženou imunitou,“ vysvětluje náměstkyně Masarykova onkologického ústavu pro lékárenskou péči Šárka Kozáková.
Kalendář Pirelli už dávno není pouhým souborem portrétů. Postupem doby se stal uměleckým dílem a cenným sběratelským artiklem. Edice roku 2019 ohromí hloubkou příběhu a pozitivním vnímáním ženské bytosti. „Letos jsme symbolicky dosáhli plnoletosti, neboť v České republice dražíme poosmnácté. Od začátku spolupracujeme s Masarykovým onkologickým ústavem a nevidíme důvod na tom cokoliv měnit. Finanční prostředky již umožnily realizovat řadu užitečných nákupů a doufáme, že také naše letošní aukce osloví milovníky ženské krásy, kteří pomohou naplnit charitativní poslání této akce. Do svých diářů by si měli zapsat datum 19. prosince, neboť internetová aukce probíhá jako obvykle jediný den,“ uvádí marketingový manažer Pirelli Tyre S.A. – Czech Zdeněk Vacl.
Zdroj : Agentura Pozifit