Skupina RAJA na trhu poskytuje již 65 let nejvyšší kvalitu v oblasti obalových materiálů a souvisejících služeb. Základními pilíři a hodnotami skupiny RAJA je poskytování vynikajících služeb zákazníkům, zaměření na inovace a neustálé zvyšování odbornosti svých zaměstnanců. Díky nim se RAJA prosadila jako lídr na trzích, kde působí.
V roce 2018 vykázala skupina RAJA obrat ve výši 631 milionů eur, z nichž téměř 50 % bylo mimo domovský trh ve Francii. Společnost obsluhuje v Evropě 420 tisíc zákazníků z různých odvětví podnikání.
Evropská značka
Díky harmonizaci značky bude společnost RAJA snadněji identifikovatelná pro své zákazníky na celém evropském kontinentu. “Značka RAJA symbolizuje příslib, který svým zákazníkům zaručuje vysokou kvalitu produktů a služeb, zakládáme si na úzkém vztahu s našimi zákazníky a společnost si klade závazek i k životnímu prostředí,” říká Danièle Kapel-Marcovici, generální ředitelka skupiny RAJA Group.
Česká republika
Pobočka v České republice, která na trhu působí od roku 2006, také mění název z původního RAJAPACK na RAJA. Firma sídlící v Nupakách u Prahy zaměstnává 30 lidí a nadále se rozšiřuje. “Jsme součástí skupiny RAJA, ve které je orientace na zákazníka hlavním jádrem úspěchu. Budeme i nadále pokračovat v této strategii, která nás utvrzuje v našem přesvědčení v úspěšnou budoucnost,” říká Gabriela Fabianová, generální manažerka pobočky ČR
Vyšší cíle a perspektivní výhled na rok 2019
“V roce 2019 bude RAJA prosazovat svou multikanálovou strategii v celé Evropě. Chceme i nadále poskytovat zákazníkům inovativní, personalizovaná a ekologická řešení. Klademe důraz na naši nabídku produktů, logistiku a organizaci, abychom dosáhli vytyčených cílů. V roce 2019 chce skupina dosáhnout obratu na úrovni 690 milionů eur,” uvedla Danièle Kapel-Marcovici, generální ředitelka skupiny RAJA.
O společnosti RAJA
Více než 65 let zkušeností, rozsáhlý výběr obalových řešení, cenová efektivita a přes 700.000 spokojených zákazníků se podílejí na vedoucím postavení skupiny RAJA na evropském trhu. Jako mezinárodní společnost francouzského původu je zastoupena v 18 evropských zemích prostřednictvím svých 22 poboček. Díky stálé inovativní strategii ve spojení s vysokou kompetencí v produktové oblasti Vám skupina RAJA může nabídnout nejširší sortiment produktů, trhem osvědčených technik balení a prvotřídní zákaznický servis.