Eden Park Paris – spojení elegance a sportovního ducha

Zaklínadlem moderního úspěšného obchodu jsou emoce, které předurčují impuls ke koupi. Pozitivní ovlivnění nálady zákazníka zvyšuje jeho spokojenost. Kromě obsluhy, vybavení obchodu či příjemné vůně navozuje příjemnou atmosféru především správné osvětlení a zvuková pohoda. Světlo a hluk ovlivňují naše emoce, proto hrají pro kamenný obchod zásadní roli. Jedním z příkladů moderního a citlivého řešení je nová prodejna v pražském Palladiu značky Eden Park Paris, která v letošním létě vstoupila na český trh.

Opening prodejny Eden Park Paris (zleva zakladatel značky Franck Mesnel, jednatel společnosti Urban Brands Tomáš Žaloudek

Francouzská značka Eden Park Paris v sobě nese kombinaci elegance a sportovního ducha. Nabízí zejména pánské oblečení a doplňky, které jsou vyhledávány pro své moderní a elegantní designy, střihy a vysokou kvalitu s pozorností k detailu. „Jsme rádi, že můžeme značku Eden Park Paris nabízet i v tuzemsku, protože zde vidíme potenciál rozvoje,“ říká Tomáš Žaloudek, jednatel společnosti Urban Brands, která zastupuje značku Eden Park Paris v ČR.

Eden Park Paris sází na specifický design, v němž kombinuje eleganci se sportovním duchem, oboje v citlivém zpracování a s důrazem na detaily, to vše ve velmi vysoké kvalitě. Je to autentická a elegantní značka, jež je ztělesněním pravého francouzského vkusu a šarmu. Značka nabízí produkty z kvalitních materiálů, které si zamilují jak sportovní fanoušci, tak i lidé milující elegantní styl, který lze nosit při různých příležitostech. Značka vznikla v roce 1987, kdy se dva hráči rugby Franck Mesnel a Eric Blanc, patřící do prestižního sportovního klubu Racing Club of France, rozhodli uvést na trh vlastní oděvní značku. Uplatnili zde svého kreativního a nekonvenčního ducha a vytvořili autentický příběh značky a logo nesoucí růžového motýlka, které se zrodilo v hlavě Erica během slavnostní večeře před jedním z klíčových zápasů. Hráči naléhavě potřebovali najít něco, co by symbolizovalo jejich stav mysli, něco hodného toho historického dne, vyjadřující jedinečnou příležitost, a co by mohli vyjádřit i na Racing Club de France dresech. Hledali atribut, který jim pomůže vyhrát. A rozhodli se pro růžového motýlka. Motýlek je symbol gentlemana, ale na sportovním dresu evokuje humor a recesi. Růžovou barvou zase odkázali na svého maskota, slavného Růžového pantera, a na růžové spodní prádlo, které nosili na některé zápasy.

Symbolicky ve stejný týden, kdy bylo odstartováno Mistrovství světa ve Francii, dorazil z Paříže do Prahy zakladatel a spolumajitel této značky Franck Mesnel. Bývalý francouzský reprezentant a hráč slavného pařížského ragbyového týmu Racing Club slavnostně otevřel první prodejnu Eden Park Paris v naší republice v pražském nákupním centru Palladium.
V současnosti se Eden Park Paris prodává na 474 prodejních místech ve 35 zemích, posledním přírůstkem je Česká republika. Zde ji zastupuje společnost Urban Brands, jež má v portfoliu například značky Jott, Cabaia, Eastpak nebo JanSport. Slavnostního openingu se zúčastnili také zástupci předních českých ragby klubů, stejně tak několik známých osobností ze světa filmu a módy.