Dům světla, cyklosvět a kladivo síly

Authentica Group překvapila svými neotřelými nápady a precizními realizacemi

Prezentační stánky na veletrzích? Nuda! Všechny jsou stejné a nejdou použít nikde jinde. Tak to ani omylem. Podívejte se na tři konkrétní příklady, kam lze posunout hranice v oboru, který může na první pohled působit možná až strnule. Opak je ale pravdou: špičkové instalace Authentica Group dokáží nejen přitáhnout pozornost, ale především výrazně podpořit prodeje.

Tam, kde bydlí čistý design – Philips Hue

Chytré žárovky dokáží vnést do domácnosti kouzlo. Úkolem tvůrců z Authentica Group bylo ukázat tuto přednost i v lehce neosobních komerčních prostorách showroomu Decolamp v Brně. Řešením byla zmenšenina domku, v němž se mohli návštěvníci projít a prohlédnout si kuchyň, jídelnu, obývák a dalších vnitřní i venkovní prostory osvětlené systémem Philips Hue.
Základem byla kostra z vyztuženého DTD materiálu, na kterou se natáhla štuková omítka. V domečku byly plovoucí podlahy a na prostranství před ním umělý koberec imitující trávník. Interiér vybavili lidé z Authentica Group nábytkem, aby prostor působil opravdu autenticky. Veškeré technické vybavení, dráty a elektroinstalace se vedly dutinami ve zdech nebo lištami, aby osvětlený prostor nic nerušilo.

Kladivo hvězdou TwitchConu – Madmonq

Jak zaujmout mladé lidi, kteří už „fakt viděli všechno“? Společnost Madmonq chtěla získat pozornost mladých lidí na TwitchConu v Amsterdamu. Návštěvník prostě musí ze stánku firmy získat zážitek, který si obvykle dopřává na populární platformě Twitch.
Vzhledem k omezenějšímu prostoru stánku (6 x 6 metrů) vsadili tvůrci z Authentica Group na velké pouťové kladivo, které většina Evropanů zná především z amerických filmů. Energie, kterou je nutné vydat na úder kladiva, koresponduje s produkty společnost Madmonq, tedy nutričními doplňky pro zlepšení fyzické i psychické výkonnosti hráčů. Kladivo bylo obklopeno dalšími dekoracemi a také velkoplošnými obrandovanými bannery s led světly tak, aby stánek vynikal a zaujal na první pohled. A přesně to se ve finále velmi dobře podařilo.

Uspět přímo ve Frankfurtu – Velobel a Masterbike

Vzdušnost a zcela přirozené prostředí – to byly hlavní atributy prezentačního stánku značek Velobel a Masterbike. Hlavním materiálem použitým na dvoudílný stánek byla voština – vzdušný a ekologický materiál. Polovina stánku s lavičkou, stromem a zámkovou dlažbou imitovala město jako přirozené prostředí pro cyklisty. Zároveň sloužila jako odpočinková zóna, kde si návštěvníci veletrhu mohli sednout a relaxovat.
Druhé polovině stánku pak dominovalo voštinové kolo v reálné velikosti, které sloužilo jako designový stojan na vystavené produkty. V rámci veletrhu EUROBIKE 2022 ve Frankfurtu byl stánek jedinečný svou koncepcí i provedením.

Všechny tři zakázky dokázal tým Authentica Group vymyslet, doladit s klientem, realizovat a postavit na odpovídajícím místě v řádu několika týdnů… a vždy k plné spokojenosti zákazníka.