Spuštění unikátního online prodeje v prostředí vlastní mobilní aplikace
Společnost ROSSMANN chce i nadále svým zákazníkům nabízet tu nejlepší zákaznickou zkušenost a poskytovat jim každý den ty nejlepší nabídky a nejširší drogistický sortiment. Na zlepšeních, která vycházejí vstříc aktuálním podmínkám a požadavkům moderní doby, pracuje nejen v rámci svých kamenných prodejen, kde mimo jiné nadále pokračuje v zavádění samoobslužných pokladen, ale i ve sféře digitalizace. Svým věrným zákazníkům tak přináší novou nákupní zkušenost v podobě možnosti online nákupu v prostředí jim velmi známého a oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB, který má v současné době již téměř milion členů.
„Naším cílem je přinášet do nákupního procesu nejmodernější technologická řešení i neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Proto byl tento krok pro nás letošní prioritou, nicméně nebyl směrem k našim věrným zákazníkům jediný,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN a dodává: „Stejně jako jaro, bude i letošní podzim u nás patřit věrnostní akci. A protože je krásné slavit společně, spouštíme 14. září pro členy ROSSMANN CLUBu lákavou kampaň s Freixenet, nejslavnějším výrobcem šumivých vín typu Cava ve Španělsku, a věříme, že tak společně oslavíme naše letošní jubileum.“
ROSSMANN. A život je krásnější
Krása má mnoho podob a jedna z nich je pomáhat si navzájem. Toho se drží drogerie ROSSMANN, která se také řadu let velmi aktivně věnuje společenské odpovědnosti, kam spadá i charitativní činnost. V roce 2022 tak pokračují další vlny velmi oblíbeného charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, od jehož spuštění se společnosti ROSSMANN ve spolupráci se svými zákazníky podařilo věnovat na pomoc nemocným dětem, seniorům a lidem v nouzi téměř 70 milionů Kč.
Udržitelnost a privátní značky
Drogerie ROSSMANN si zakládá i na kvalitě svých produktů a na udržitelném podnikání. V rámci rozsáhlého sortimentu drogistického zboží tak zákazníci mohou zakoupit i produkty od privátních značek ROSSMANN, jako je například ISANA, Babydream, Ideenwelt (Svět nápadů), enerBiO a Alterra, přičemž poslední dvě zmiňované získaly v ČR mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. Ve spolupráci se společnostmi Nutricia a CHEP využívá společnost ROSSMANN ekologicky prospěšné paletové řešení. Pronájmem sdílených modrých palet nejen zefektivňuje výrobní proces a promptně reaguje na výzvy v logistice, ale zejména měřitelně přispívá k udržitelnosti celého dodavatelského systému.