Koncept pro tuto pobočku vychází z designu interiéru CK Fischer. Pro klienty CK zde byla zařízena komfortní čekací zóna s nábytkem z kvalitního materiálu. Ta je opticky oddělena designovým obkladem stěn od části s jednacími pozicemi. Zákazníci si zde mohou vypít kávu, dobít telefon a sledovat nabídky destinací na LCD obrazovkách. Díky tomu si klienti mohou v klidné atmosféře dřevěného obkladu a příjemného osvětlení navodit tu správnou dovolenkovou náladu. Nově řešené pracovní stoly jsou přívětivější nejen pro zákazníky, ale také pro personál.
Mezi jednotlivými pracovišti se nachází zelené rostliny nebo společná tiskárna, čímž dochází k optickému oddělení jednotlivých pracovišť. To podpořil MORIS design i úložným prostorem na straně obsluhy. Ten do jisté míry zaručuje vizuální, a především také zvukovou bariéru, díky které se pracovníci vzájemně neruší a na jednání s klienty mají klid. Funkčnost konceptu podporuje designový „bumper“ – tedy obložení zadní stěny do výše skříněk, jež brání oděru stěny od křesel obsluhy. Pro zaměstnance i klienty byl zároveň vybrán pohodlný sedací nábytek odpovídající potřebám při jednání.
Výraznou dominantou konceptu a celého prostoru je mapa složená z malých zrcadlových bodů, které v rámci světelných odrazů symbolizují celosvětové pokrytí jednotlivých turistických destinací. Omezením vysokých skříní kolem obvodu a doplněním prostoru o rostliny navodil MORIS design příjemné prostředí, které kontrastuje s dosavadním designovým konceptem.