D‘Eclair: Chtějte profesionální recepční služby

Nepodceňujte sílu prvního dojmu a využijte ji ve prospěch vlastní firmy. Pracovníky recepce jednoduše outsourcujte od profesionálů a ušetřete si díky odborným službám rodinné společnosti D‘Eclair spoustu času i starostí.

Dnes již mnoho firem outsourcuje experty z různých oborů – ať už účetní, programátory nebo správce budovy. Stejně jako oni je i firma D’Eclair specialista na provoz recepcí a moc dobře ví, jak by měl prémiový recepční servis vypadat. A pokud vám na reputaci vaší firmy opravdu záleží, měli byste využívání těchto služeb považovat za standard. 

Vsaďte na kouzlo prvního dojmu 

Recepce je srdcem vaší společnosti a zároveň místem, kde si příchozí udělají obrázek o jejím fungování a kultuře. Proč byste jinak investovali nemalé částky do PR a marketingu, když celou tuto snahu o posílení pozitivního povědomí o vaší firmě ve společnosti nakonec znehodnotí moment, kdy se vaši klienti a zaměstnanci u recepčního pultu setkají s?nevrlými vrátnými namísto usměvavých a vstřícných profesionálních recepčních? Nepodceňujte účinek prvního dojmu na příchozí a udělejte vše pro to, aby byl co nejlepší. Milli Dítě Radová, obchodní a provozní ředitelka D’Eclair, hodnotí důležitost kvality recepčních služeb následovně: „V současnosti si společnosti a developeři čím dál více uvědomují, že recepce je skutečným srdcem jejich firmy nebo projektu a zaslouží si adekvátní personál. Přesně pro takové klienty je ideální, aby recepční služby outsourcovali a pozvedli úroveň své společnosti o několik příček výš.“ 

Objevte odborníky na outsourcing recepčních služeb 

Pokud budete recepční služby outsourcovat u specialisty, tak se nemusíte bát, koho vám lidé ze security nebo facility firem do recepce posadí. Naopak si budete jisti, že u vás recepční služby vykonávají profesionálové, kteří jsou vůči všem zaměstnancům a návštěvníkům empatičtí a iniciativní, řádně proškolení, spolehliví, zdvořilí a vždy upravení v souladu s dress codem vaší firmy. Dále ušetříte čas, který budete moci věnovat svému hlavnímu byznysu, protože motivaci a péči o outsourcované recepční zajistí společnost D’Eclair a v případě, že outsourcovaný profesionál onemocní nebo odjede na dovolenou, za něj automaticky zajistí stejně kvalifikovanou a proškolenou náhradu. Ani nepostřehnete, že se něco změnilo. A to ani v?případě, že se vaše společnost řídí sofistikovaným interním kodexem. 

Zjistěte, jak si vede vaše recepce 

Zlatým pravidlem je, že „recepce funguje perfektně, nebo nefunguje vůbec“. Ať už jste tedy s chodem své recepce naprosto spokojení, anebo se vám zdá, že „nešlape“ tak, jak by měla, je vhodné, abyste nechali prověřit kvalitu služeb, které poskytuje. Má to ale háček. Nejspíš totiž nedisponujete patřičnými nástroji, pomocí kterých lze jejich úroveň změřit a posoudit. Proto uděláte nejlépe, když si na tento speciální projekt najmete zkušený externí auditní tým společnosti D‘Eclair. Díky němu bezpečně zjistíte, jestli má vaše firma tak kvalitní recepční služby, jak se domníváte, a pochopíte zákonitosti plynulého a efektivního chodu recepce. Velkým bonusem auditu je také to, že získáte „návod“, jak zvýšit úroveň své recepce, což automaticky povede ke zlepšení obrázku, který si o vaší firmě všichni příchozí vytvoří. „Výsledky tohoto šetření samozřejmě nikde nezveřejňujeme, protože jsou určené výhradně potřebám klienta, který si audit recepčních služeb objednal,“ ubezpečuje Milli Dítě Radová. 

Profesionální recepční služby na klíč 

D’Eclair je rodinná firma, která se od roku 2005 specializuje na recepční a doprovodný servis. Zároveň je jediným specializovaným poskytovatelem profesionálních recepčních služeb v?Praze, který pro své klienty dokáže zajistit i služby hostesek a promotérů. Portfolio nabízených služeb navíc neustále rozšiřuje o nové, takže pro D’Eclair není žádný problém zajistit dokonale hladký chod recepcí v?bytových domech, komplexech či rezidencích včetně nadstandardního servisu. Poradí si ale také s provozem recepcí situovaných v?kancelářských budovách nebo firemních recepcí určených vrcholovému managementu a náročné klientele. 

Pětihvězdičkové recepční služby jsou náš obor 

„Dáváme si záležet hlavně na kvalitě a komplexnosti servisu, který klientům poskytujeme. Proto u našich recepčních dbáme nejen na reprezentativní vzhled, ale také na způsob vystupování, jednání s lidmi, dochvilnost, důslednost, znalost cizích jazyků a další nezbytné atributy. Jedině takoví recepční klienta reprezentují na pětihvězdičkové úrovni. Na každého příchozího se usmějí, pozdraví ho a poskytnou mu adekvátní servis bez ohledu na své osobní problémy nebo počasí. Navíc jsme držiteli koncese Ostraha majetku a osob, díky které můžeme nabízet i nonstop strážní služby,“ vysvětluje Dítě Radová. 

Zařaďte se mezi firmy, které na příchozí dělají perfektní první dojem díky kvalitní, profesionální, kompetentní a spolehlivé recepci již nyní!

D’ECLAIR, s.r.o. 
Milli Dítě Radová 
tel.: 777 232 112
e-mail: milli@d-eclair.com
www.d-eclair.com 

O kvalitě recepčního servisu poskytovaném firmou D’Eclair koneckonců vypovídá i fakt, že je hlavním partnerem nové prestižní soutěže Recepce roku 2021. V?rámci soutěže si jako odborný partner bere na starost realizaci auditů nominovaných recepcí a vyhodnocení tří finalistů, které následně posoudí devítičlenná odborná porota. 

Časopis Brands&Stories se stal mediálním partnerem soutěže. 

www.recepceroku.cz