A právě pro snadnější orientaci v široké škále možností přestaveb vozů na míru a rychlou komunikaci se zákazníky nyní Citroën spouští webový portál www.CITROENprestavby.cz. Velice jednoduchou cestou je tak možné získat ucelený přehled o možnostech přestaveb vždy pro všechny modely, kterých se týkají.
Přibližně každé šesté užitkové vozidlo v České republice projde před předáním finálnímu zákazníkovi procesem přestavby, vestavby či nástavby. Možností úprav je celá řada, stejně jako specializovaných firem, které se jimi zabývají.
Cílem těchto webových stránek je:
• komunikovat kompletní nabídku přestaveb užitkových vozidel značky CITROEN široké veřejnosti,
• umožnit rychlý přehled v široké škále možností standardních či specializovaných přestaveb,
• urychlení a zjednodušení komunikace prodejců se zákazníkem,
• nabídnout klientovi možné varianty řešení přímo k jeho profesi.
Stránky jsou přehledně rozdělené na čtyři základní sekce:
• kategorizaci dle typu přestaveb (katalog členěný na skříňové nástavby, valníkové nástavby chladírenské resp. mrazírenské vestavby, obytné vozy, sanitky aj.),
• kategorizaci dle profese – přestavby zaměřené na konkrétní obor podnikání (pekař, servisní technik, dopravce balíkové společnosti, prodejce pekařských výrobků aj.), které nabízejí individuální řešení šité „na míru“,
• skladové vozy – sekce je přesměrována na skladové vozy, které jsou vhodné k dostavbě (šasí, plošina, furgon),
• přestavbáře – přehled specializovaných společností, které přestavby provádějí.
Webový portál www.CITROENprestavby.cz umožňuje také poptat „online“ konkrétní variantu produktu – vozidla s přestavbou. Poptávka se pak automaticky přenáší do systému nejbližšímu dealerovi.
Vloni se v segmentu lehkých užitkových vozů Citroën probojoval do TOP 5 nejprodávanějších značek, když se pro jeden ze tří užitkových modelů francouzské značky rozhodlo 2086 českých zákazníků (+22,27 %). Do modelu JUMPER vložilo důvěru celkem 1375 českých zákazníků, což potvrdilo jeho roli jasné jedničky v rámci nabídky užitkových vozů Citroën. Pro užitkovou verzi modelu BERLINGO se rozhodlo celkem 421 klientů a s 285 kusy uzavírá silnou trojici zástupců v segmentu LUV model JUMPY.
Za první 4 měsíce tohoto roku se prodalo 581 lehkých užitkových vozů Citroën a značka je tak na 6. místě v podílu na trhu.