Nová grafická podoba loga, která vznikla při příležitosti 20. výročí firmy, byla vytvořena s maximálním důrazem na čitelnost a jasnou rozpoznatelnost v konkurenčním prostředí. Vznikla nezaměnitelná podoba značky, jejíž červený základ znázorňuje dynamiku, se kterou se společnost ISOTRA rozvíjí. Zároveň vznikl slogan „chráníme vaše soukromí“, který odráží pozitivní vztah vůči koncovým zákazníkům a jejich potřebám v oblasti stínění s důrazem na vlastní soukromí a rodinnou pohodu.
Začátky působení české firmy v porevoluční době
Společnost ISOTRA a.s. byla založena v Bolaticích v roce 1992 společníky Ing. Erichem Stavařem a Ing. Bohumírem Blachutem jako společnost s ručením omezeným. Počáteční aktivitou byl velkoobchod s těsněním do oken včetně realizace montáží. Takto vznikl název ISOTRA. ISO od slova izolace a TRA jako trade (obchod). Velký zájem klientů o žaluzie po roce 1993 způsobil rozšíření podnikatelských aktivit ISOTRY nejprve o montáže žaluzií a následně i o jejich výrobu. Neustálá snaha o zdokonalování produktů a služeb vedla v roce 1995 k rozhodnutí vyrábět vlastní komponenty k žaluziím a ostatním výrobkům stínicí techniky.
Filozofie ISOTRY
Kvalita, spolehlivost, péče o zákazníka, výzkum, vývoj, technologie a inovace s ohledem na energetickou úspornost, to jsou základní hodnoty společnosti ISOTRA. Cílem společnosti je vložit zákazníkovi do rukou jasně identifikovatelný výrobek odpovídající kvality a technologické úrovně. Samotnou podstatu značky lze vyjádřit velmi jednoduše – ISOTRA: I = inovace, S = spokojenost zákazníků a obchodních partnerů, O = odbornost a technická připravenost, TRA = tradice, se kterou dodává výrobky svým obchodním partnerům, resp. uspokojuje poptávku koncových zákazníků již více než čtvrt stolení, konkrétně více než 27 let.
INOVACE
Inovace je jeden z klíčových prvků společnosti ISOTRA. Technologickou vyspělost společnosti dokládá také vlastnictví dvou světových patentů pro technická řešení v oblasti stínicí techniky a několik užitných vzorů. Součástí struktury společnosti je vlastní R&D oddělení, které, na základě poznatků z trhů, průzkumu a týmové spolupráci, připravuje update původních výrobků či uvedení nových s ohledem na vývoj oboru stínicí techniky.
V současné době se připravuje uvedení nejproduktivnější výrobní linky v oboru stínicí techniky pro výrobu venkovních žaluzií různých typů se zavedením technologie průmyslové revoluce 4.0, což je označení pro trend digitalizace a s ní související automatizace umožňující značnou variabilnost výrobků a výroby.
Není rok v historii společnosti, kdy by nebyl na trh uvedený inovovaný či nový výrobek. V průběhu roku 2018 bylo produktové portfolio rozšířeno o stínění pro zimní zahrady a pergoly – Verandy ve 2 provedeních, zaomítací provedení screenové rolety HR-10-ZIP, bioklimatické pergoly MIRA a látkovou roletu Larra, kdy originální design rolety vytvořil a vyvinul speciálně pro společnost ISOTRA český designér, fotograf a umělec Miroslavo. V letošním roce došlo k rozšíření portfolia o látkové pergoly Luka a samonosnou bioklimatickou pergolu ARTOSI, vyvinutou in-house.
Vývoj, směry, trendy…
Obor stínicí techniky se neustále vyvíjí s důrazem na tepelné úspory a termoregulaci. Výroba se automatizuje a optimalizuje. Toto je trend současné doby a společnost ISOTRA neustále pracuje na nových postupech, metodách optimalizace výroby, lidských zdrojů a komunikaci značky nejen v České republice, ale také na klíčových trzích. Produktové portfolio společnosti je v současnosti značně široké a zahrnuje kompletní nabídku interiérového a exteriérové stínění, reflektující poslední trendy – screenové rolety, požadavky zákazníků zaměřené na relax a odpočinek v rodinném kruhu a s přáteli – stínění pro zimní zahrady, bioklimatické pergoly a vnímání interiéru nikoliv jen z pohledu účelnosti, ale také designu – látkové rolety.