Být oblíbený je cesta, ale být nejoblíbenější je cíl…Czech Hotel Awards – Hotel roku 2021

Znáte projekt Czech Hotel Awards – Hotel roku 2021? Udílení cen o nejoblíbenější hotel, které je založeno na hlasování veřejnosti, se koná letos již po desáté. Hlasovací brány pro letošní ročník se již uzavřely. Jaké hotely se staly těmi nejoblíbenějšími se dozvíme 17. května. Pokud jste zvědaví, které  byly letos nominováni,navštivte webové stránky udílení cen www.hotelawards.cz/nominovane-hotely.

Filozofie soutěže je založena na myšlence, že spokojený host je tou nejvyšší známkou kvality. Udílení cen Czech Hotel Awards – Hotel roku staví proto na hlasech těch nejdůležitějších lidí v oboru hotelnictví. Staví na hlasech těch, kvůli kterým má práce hoteliérů smysl. Staví na hlasech spokojených hostů. Protože být oblíbený je cesta, ale být nejoblíbenější je cíl.
Organizátor soutěže definuje její poslání slovy:
„Věříme, že má smysl žít šťastný a naplňující život. Snažíme se obklopovat lidmi, pro které je každý den radostí a oči jim září nadšením ze skvěle odvedené práce. Věříme v poctivé, přívětivé a ryzí hoteliéry. Ceníme si přejících, vědomých a pozitivních hostů. Jsme nadšenci, srdcaři a snílci. Vzhlížíme k profesionálům a vážíme si odborníků. Našim cílem je vytvoření zodpovědné platformy, která spojuje a nerozděluje. Podporujeme, propojujeme, chválíme a oceňujeme všechny ty, kteří přistupují k podnikání s otevřenou myslí a láskyplným srdcem. Zhmotňujeme hlasy všech spokojených klientů, kteří touží říct své díky. S pokorou tvoříme udílení cen Czech Hotel Awards a těšíme se na všechny nové zážitky a výzvy, které nám tato smysluplná činnost přináší.“

Ocenění Hotel roku jsou udělována pro každý kraj a pražský obvod. Nominované hotely jsou registrovány na oficiálních webových stránkách udílení cen. Zde může veřejnost hlasovat pro svůj nejoblíbenější hotel v kategoriích 3, 4, 5 hvězd a Wellness&Spa a Congress. V rámci každého kraje a kategorie je vyhlášen jeden vítězný hotel. O absolutním vítězi ve všech kategoriích rozhodne odborná porota.

Časopis Brands&Stories se s těmito ušlechtilými myšlenkami ztotožňuje, a proto se stal partnerem soutěže. Sám svým fungováním se snaží propojovat B2B vztahy v gastro – segmentu, prezentacemi hotelů na svých stránkách může přivést hoteliérům firemní akce i bohatou privátní klientelu. Jako tištěný direct mail je distribuoán  k rukám marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem, kteří mohou být v tomto směru hoteliérům prospěšní. Šéfredaktorka časopisu se stala členkou poroty soutěže, kterou bude i po své linii ráda propagovat.