Brand & Breakfast

Víte, jaké trendy hýbou světem? A víte, jaké budou určovat podobu této dekády? Přijďte na Brand & Breakfast, unikátní sérii přednášek s předními českými experty. Postupně na nich projdeme nejdůležitější fenomény naší doby.

Ideální pro všechny marketéry, UX specialisty, designéry, lídry ve firmách, investory či produktové vývojáře. Více informací a vstupenky najdete na wearekontra.com/trends

A co nás čeká za akce?

Athleisure: od funkce po fashion

27. 4. 2023 | 9:30–11:00
WeWork, Národní 14, Praha 1

Inspirativní snídaně pro markeťáky, designéry, investory, produktové vývojáře či lídry ve firmách a organizacích. Fenomén Athleisure vám představí stratég a futurista Adam Ondráček.

„Tepláky jsou znamením porážky. Ztratili jste kontrolu nad svým životem, tak jste si koupili tepláky,“ — řekl kdysi Karl Lagerfeld.

Athleisure je volnočasové oblečení, jehož materiály už nemusí sledovat společenskou, ale oděvní funkci. Je to oblečení, které využívá moderní materiály a technologie vyvinuté primárně pro sportovní využití, ale estetická hodnota je stejná, ne-li větší než užitná.
Využití materiálů, jako je teplákovina, gore-tex, fleece a další, je možné kvůli tomu, že designéři se nenechají svazovat v historii ukotvenými formami oblečení, jako je například nutnost rozlišovat nohavicemi mezi kalhotami a sukní kvůli určení pohlaví nebo přítomnosti límců a límečků, které jsou původně historickým pozůstatkem třídního řazení společnosti.

Hosté: Markéta Steinert, designérka

Na akci dojde poprvé k veřejnému představení redesignu české značky horolezeckého vybavení RockEmpire z dílny KONTRA disruptive studio.

Glokalizace

20. 6. 2023 | 9:30–11:00
WeWork, Národní 14, Praha 1

Ocitli jsme se za vrcholem mezinárodní obchodu a globalizace zpomaluje. Znamená to, že globální problémy se nám budou řešit stále hůře, zatímco jejich dopady budou výrazně viditelnější v konkrétních malých regionech a městech. Ať už jde o digitalizaci, klimatickou změnu, migraci či dostupnost bydlení, velké problémy se budeme muset naučit řešit lokálně. Velké i malé značky se budou muset do řešení pustit a podporovat komunikací i produkty a službami lokální iniciativy a komunity. Nastupuje éra glokalizace a radikálního lokalismu.
Nechte se provést nadcházejícím trendem od zakladatele studia KONTRA, marketéra Adama Ondráčka.

Hosté: Jan Školník, filantrop a zakladatel Agentury pro rozvoj Broumovska