Bez digitální úpravy

Dove představuje novou iniciativu „Bez digitální úpravy“, kterou se zavazuje ukazovat v reklamách pouze nevyretušované snímky skutečných žen. Dove zobrazuje ženy takové, jaké skutečně jsou.

V návaznosti na kampaň „Za skutečnou krásu“ uvádí značkaDove novou iniciativu „Bez digitální úpravy“. Takto budou od 2. ledna 2019 označeny všechny fotografie zobrazující ženy, které značka Dove používá v rámci svých marketingových aktivit. Dlouhodobým cílem značky Dove je ukázat ženám a dívkám jejich skutečnou krásu. Díky tomu se zavazuje k zobrazování pouze skutečných fotografií žen, přesně tak, jak vypadají v reálném životě.

Průzkum Dove Global Beauty a Confidence Report (2016) ukazuje, že ženy po celém světě ztrácí důvěru v to, co vidí. 77 % žen si myslí, že všechny fotografie v médiích jsou digitálně upraveny nebo vyretušovány. 69 % dotazovaných žen zmiňuje zvyšující se tlak ze strany reklamy a médií na nereálné standardy krásy a celkový vzhled žen, což u většiny dívek a žen vede ke snižování sebevědomí. „Pokud obsah médií neodráží realitu, má to negativní vliv na diváka,“ říká Jess Weiner, profesor z univerzity v jižní Kalifornii (USC) a žurnalistické školy v Annenbergu. „Tím, že zobrazujeme nerealistické a nedosažitelné obrazy krásy, vytváříme nereálné cíle, což vede k pocitu selhání. To platí zejména pro mladé dívky, které vyrůstají ve světě filtrů a retušování,“ dodává Jess Weiner.

Označení Dove „Bez digitální úpravy“ se připojuje k projektu sebedůvěry a ukazuje, že se Dove striktně drží své ideologie digitálně nezkreslovat portréty žen, které jsou na fotografiích zobrazeny. Ženy jsou 100% přirozené, přesně takové, jako kdybyste je potkali v reálném životě. Projekt sebedůvěry Dove byl zahájen v roce 2004. Má za cíl oslovit do roku 2020 čtyřicet milionů mladých lidí po celém světě a poskytnout jim osvětu v oblasti sebedůvěry a spokojenosti s vlastním tělem. Součástí tohoto projektu je vysvětlování, jak se bránit negativnímu vlivu médií a jak k nim být kritičtější. Zmíněné označení je dalším krokem, který z konzumních médií odstraní domněnky a zároveň povzbudí ostatní značky, aby se nad tímto problémem zamyslely.

Více na www.dove.com

Zdroj : Best Communications