Ředitelka pro digitální technologie společnosti L’Oréal Lubomira Rochet k tomu uvedla: „Jsme potěšeni, že jsme se mohli zúčastnit veletrhu Viva Technology, každoročního setkání zástupců ze světa technologií, probíhajícího ve Francii, naší domovské zemi. Měli jsme díky tomu skvělou příležitost podělit se o naši vizi krásy, která je rozmanitá a přístupná všem, přizpůsobená potřebám a tužbám uživatelů po celém světě. Nové technologie včetně rozšířené reality, umělé inteligence či rozpoznávání hlasu nám umožňují nabízet všem našim zákazníkům stále personalizovanější a promyšlenější služby. Navíc si můžeme dovolit vyrábět agilnějším a udržitelnějším způsobem, dokážeme zapojit do tvůrčího procesu spotřebitele a nabídnout jim naše produkty a služby kdykoli a kdekoli.“
Návštěvníci veletrhu měli možnost objevovat čtyři výstavní prostory, určené k prezentaci krásy budoucnosti
Neomezené možnosti technologií
- Jako jednu ze svých stěžejních novinek letošního roku představil L’Oréal virtuálního vlasového poradce Virtual Hair Advisor. Tuto službu vyvinula společnost ModiFace, která je součástí skupiny L’Oréal a zaměřuje se na rozšířenou realitu a umělou inteligenci. Virtual Hair Advisor umožnila návštěvníkům vyzkoušet si prostřednictvím hlasových příkazů různé vlasové odstíny a získat také profesionální poradenství odborníků společnosti L’Oréal.
- SkinConsultAI od Vichy je digitální konzultant pro diagnostiku pleti, vyvinutý na základě spolupráce s dermatology. Dokáže odhalit příznaky stárnutí a nabídnout na míru šitou péči o pleť. Tato technologie, vyvinutá ve spolupráci se společností ModiFace a s týmem pro výzkum a inovace L’Oréal, je založena na patnácti letech vědeckého výzkumu stárnutí pleti a využívá umělé inteligence.
- Effaclar Spotscan od La Roche-Posay se jmenuje webová aplikace, vyvinutá ve spolupráci s dermatology a určená pro analýzu pokožky se sklony k akné. Tato služba využívá umělé inteligence a na základě vědeckých údajů poskytuje poradenství a osobní doporučení k nápravě lézí od akné, brání jejich dalšímu zhoršování a v případě potřeby zajistí konzultaci s dermatologem.
Neomezená personalizace
- Shade Finder od Lancôme se nazývá moderní technologie, založená na umělé inteligenci. Dokáže přímo na prodejním místě doporučit odstín make-upu, jenž nejlépe splní potřeby zákaznice. Tato personalizovaná služba se v současnosti zavádí v celosvětovém měřítku na více než tisícovce prodejních míst.
- L’Oréal poprvé přestavil My Little Factory, technologickou inovaci, která do budoucna umožní v masovém měřítku výrobu personalizovaných make-upů.
Neomezená kreativita: Imerzivní zóna s 360stupňovým obrazem umožnila návštěvníkům objevovat kosmetické trendy z celého světa, na sociálních sítích vyhledávané umělou inteligencí.
Neomezená agilita: V zájmu objevování designu nových vůní značek Lancôme a Viktor&Rolf se návštěvníci více dozvěděli o 3D tisku a možnostech personalizace, případně si mohli vyzkoušet nový prodejní automat na rtěnky od Giorgio Armani s integrovaným virtuálním testováním odstínu prostřednictvím ModiFace.