Nový koncept zákaznické cesty představuje produktové kategorie rozdělené do tří hlavních sekcí: Čerstvá vlasová a pleťová péče, Koupání (mýdla, koupelové produkty, sprchové produkty) a Dárky, z nichž každá má vlastní vizuální identitu.
Přestože se nacházíme v době, kdy je maloobchod pod velkým ekonomickým tlakem, společnost Lush se zavázala pokračovat v investicích do svých prodejen a nabízet zákazníkům inovace a nové zážitky.
Nový koncept obchodu umožňuje zákazníkům si snadno vybrat z pestrého výběru čerstvé, ručně vyráběné kosmetiky z celoroční i sezónní kolekce a pestré plejády dárků. V sekci dárků jsou k dispozici tradiční etické dárky, dárky na míru, parfémové dárky a alternativní možnosti balení dárků včetně Lush Knot Wraps.
V Lush jsou oddáni závazku snažit se zanechávat svět krásnější, než jej našli, je pro ně důležité, aby šla udržitelnost ruku v ruce s krásným designem, a proto je většina vybavení obchodu vyrobena z eticky získávaných a upcyklovaných či recyklovaných materiálů.
„Je mi potěšením oznámit, že působení Lush v České republice se posune o krok dále se zbrusu novou pobočkou v nákupním centru Westfield Chodov, které je jedním z největších v zemi. Koncept prodejny je naprosto inovativní a pyšní se jím pouze hrstka obchodů po celém světě. Jistě tak zaujme i ty nejstálejší zákazníky a nabídne zcela nové barevné a voňavé zážitky,“ uvedl Václav Zahradník, manažer nové prodejny Lush Chodov.
Ale zbrusu novým vzhledem a exkluzivními produkty to nekončí! Co nás ještě čeká nového?
Lush Parties
O co jde? Ať už chcete třeba oslavit narozeniny, rozlučku se svobodou, rodinné setkání nebo prostě jen zažít něco, na co jen tak nezapomenete, v Lush mají party právě pro vás. Zábava jim není cizí a Lush Party si můžete plně přizpůsobit. Součástí každé party je i workshop výroby produktů, které si vy a vaši hosté odnesete domů.
Nové schéma vracení obalů – Bring it Back (Přines zpátky)
„V průběhu let se neustále snažíme hledat cesty k odpovědné recyklaci a cítíme se zodpovědní za to, co se děje s našimi použitými obaly,“ říká Rae, z týmu péče o planetu v Lush (Earthcare Team). „Nelíbila se nám představa, že by se naše černé kelímky mohly ocitnout na skládce nebo v přírodě, a proto jsme v únoru 2021 vylepšili náš již 12 let fungující program, který zákazníkům umožňuje přinést černé kelímky zpět do obchodu výměnou za pleťovou masku zdarma, a ve Spojeném království jsme představili nové schéma Bring It Back (Přines zpátky). S radostí oznamujeme, že při příležitosti otevření nové prodejny Lush Chodov spouštíme tento program, v rámci kterého nám naši zákazníci pomohou uzavřít kruh, i v České republice!“
Zákazníci mohou donést zpět do obchodu plastové obaly od Lush produktů v jakémkoli množství, a pokud splňují podmínky, dostanou za každý z nich 10 Kč slevu z dalšího nákupu.
Všechny prázdné nádoby poputují do našeho Green Hubu. PET (polyethylentereftalát) a HDPE (vysokohustotní polyethylen), ze kterých jsou naše lahvičky, se pak přesunou dál k našim partnerům, kteří zajistí jejich recyklaci, a PP (polypropylen) zde zůstává, zpracuje se a vyrobí se z něj znovu naše černé kelímky.
Vyhovoval vám spíše systém 5 kelímků za čerstvou masku? Nevadí, můžete si vybrat, které schéma na své obaly uplatníte. „Konceptem je… spotřebovali jste svůj Lush produkt a zůstal vám odpad, … ale tenhle odpad vlastně není odpad, má svou hodnotu!“