Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Authentica přivezla tři zlaté trofeje ze Superstar Awards v Düsseldorfu

Tradiční veletrh vizuální komunikace Viscom se přesunul natrvalo do Düsseldorfu a letos nejen v novém termínu, ale také nově ve spojení s veletrhem PromoTex, nabídl návštěvníkům široké spektrum firem a novinek, a to hned v šesti výstavních halách.

S tématikou vizuální komunikace také přímo souvisí soutěž Superstar, která se koná u příležitosti veletrhu a dává možnost porovnat si síly se zahraniční konkurencí. Authentica se letos rozhodla nominovat 3 projekty:

 – End Cap Margotka,
 – podlahový stojan Campari,
 – světelnou reklamu Waterdop Bubble Bottle.

Všechny realizace přihlášené do soutěže byly nápadité a nutno přiznat, že kvalita vystavení rok od roku stoupá. Vyhlašování výsledků soutěže proběhlo v rámci závěrečného gala večera, napětí tedy panovalo do posledního okamžiku. Ale stálo to za to. Authentica získala třikrát zlato, tj. nejvyšší ocenění pro všechny nominované projekty. Tomu se říká stoprocentní úspěch.

Snad ještě jedna zajímavost na závěr, která stojí za zmínku. Letos Authentica do soutěže nasadila také trumfy aroma marketingu. End cap Loď Margot byl vybaven aroma difuzérem s vůní kokosu a čokolády, která se příjemně linula prostorem a významně podpořila komunikaci nové příchutě čokoládové tyčinky a přispěla tak k celkovému vítězství end capu ve své kategorii.

Poznejte svět úspěšných in-store realizací – svět Authentica!