ArtemisOne a Philips tvoří budoucnost obchodu

Alza je největší internetový obchodník, uznávaný lídr a inovátor v oblasti internetového prodeje v Česku a na Slovensku. Aktivity se od roku 2014 rozšířily i do dalších zemí EU. Obchodní strategie je založena na jednoduchých, ale velmi účinných principech: nabízet široké portfolio produktů a nadstandardních služeb, mít vždy zboží skladem, vytvářet win–win business.

Zaměřuje se na výkon a dosahování vysokých cílů, zároveň ctí principy odpovědného podnikání vůči zákazníkům, obchodním partnerům, zaměstnancům, společnosti a životnímu prostředí. V současnosti Alza působí na lokálních trzích více než 20 let a pomáhá definovat pojem e–commerce ve střední Evropě. Stabilně rozšiřuje síť vlastních poboček ve všech regionech ČR, SR a nově i v dalších dvou zemích Evropy – Maďarsku a Rakousku. Výkladní skříní firmy jsou moderní centrální showroomy v Praze, Bratislavě a Budapešti. Celá síť ale čítá více než 50 prodejen.

Základem úspěchu Alza je silná orientace na zákazníky, které oslovuje pomocí velmi výrazné a ne-přehlédnutelné marketingové komunikace. A zde právě vstupuje na scénu spolupráce se společností Philips Professional Display Solutions. Alza si pro rozvoj svých digitálních obchodních aktivit v prodejnách a na výdejních místech vybrala právě produkty Philips a řešení centrální vzdálené správy obsahu Artemis One.

Díky Artemis One může správce systému řešit jak technickou část – tedy nastavování jasu, kontrastu, barev, hlasitosti a plánování provozu obrazovek, tak i provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Díky tomu má odpovědný pracovník možnost téměř okamžitě měnit obsah, například podle momentálně akčních produktů, nebo může plánovat zobrazování obsahu dopředu. Artemis One umožňuje skutečně snadné řízení celé sítě zobrazovačů z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků.

Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z místa umístění. Takže správce systému přesně ví, o kterou plochu se jedná a například také to, na jaké teplotě daná plocha operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení vidí okamžitě, která plocha funguje správně (zelená) a kde je naopak nějaký problém (červená).

Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti, nebo pouze vybraným obrazovkám. Zkrátka, podle potřeby.

Zajímá vás, co všechno systém umí a jaké benefity svým uživatelům přináší? Celý článek si můžete přečíst v 1. vydání Brands&Stories roku 2020. Napište si o něj na brands@pribehyznacek.cz.