Tak jako se začala psát historie značky Land Rover Defender v roce 1948, tak se historie kariéry Roberta Hnátka, spojené se značkou Land Rover, začala psát od října 1996. „Když jsem v roce 1996 začal pracovat pro importéra vozidel Rover a Land Rover v ČR, netušil jsem, že s touto britskou značkou spojím dalších 25 let svého života,“ uvádí Robert Hnátek, dnes už jediný majitel a jednatel společnosti ARAMY.
Firma ARAMY s.r.o. poskytuje majitelům vozidel Land Rover odborný servis, profesionální diagnostiku, originální náhradní díly, speciální úpravy, které zvyšují průchodnost vozidel v terénu dle přání zákazníků, dále pak balistická zodolnění, celkové a generální opravy vozidel. Běžnou praxí je i spolupráce s lektory pražských učilišť, odborný výcvik žáků oboru automechanik-opravář motorových vozidel, autoelektrikář a poskytování školení dílenským specialistům Armády ČR.
Firma zahájila svoji činnost v lednu 2010, kdy na základě zkušeností a poptávky na trhu automobilů se kolegové z branže rozhodli společně založit společnost ARAMY s.r.o. a v březnu 2011 otevřeli pro zákazníky nový odborný servis Land Rover v Praze 9 – Hloubětíně. Toto místo bylo zvolené záměrně, jelikož se zde od roku 2007 poskytoval prodej a servis vozidel Land Rover pro Armádu ČR. Také název ARAMY nebyl z tohoto důvodu náhodný.
Firma vychází vstříc svým zákazníkům, zakázku je proto možné v rámci pick-up servisu uzavřít přímo u zákazníka, který si sám určí čas a místo pro předání a zpětné převzetí vozidla. Pick up servis je pojištěn pro případ havárie v době převozu vozidla.
Znalost vozidel, kvalitní diagnostika, stabilní proškolený personál s dvacetiletou praxí a osobní přístup dávají předpoklad k zajištění kvality poskytovaných služeb dle individuálních požadavků zákazníka, stejně jako certifikovaný systém jakosti ISO 9001:2008 a osvědčení o shodě systému jakosti s požadavky českého obranného standardu ČOS 051672 (AQAP 2110). Tyto certifikace jsou základním předpokladem kvality pro poskytování servisu a náhradních dílů Armádě ČR a složkám integrovaného záchranného systému.
VIZE A CÍLE
„Pokud se dovedeme kvalitně postarat o vozidlo zákazníka tak, aby byl spokojen s opravou i s přístupem, pak se nám takový zákazník vrátí,“ říká Robert Hnátek. „Vizí, cílem a naprostou prioritou je proto starost o vozidla zákazníků se stejnou péčí, jako o vozidla vlastní. Poskytování prodeje a servisu vozidel Land Roveru je založeno na mnohaletých zkušenostech managementu a výkonných pracovníků s prodejem vozidel, poskytováním kvalitního servisu a se zajištěním speciálních úprav vozidel v souladu s požadavky zákazníka. Například praxe automechaniků opravujících v ARAMY vozidla Land Rover je v tomto roce již dvacetiletá. Firma opírá svou kvalitu servisu jednak o předpoklad profesionálního – stálého, proškoleného personálu, a jednak o průběžné pořizování nejnovějších servisních technologií. V letošním roce došlo například k výměně kvalitního, funkčního, 7 let starého zařízení na měření geometrie vozidel od značky John Been za nové špičkové zařízení na měření geometrie vozidel v kompletu se speciálním nůžkovým 4,5t heverem Scissor od americké společnosti Hunter. Spolu se stavební přípravou se jednalo o investici za 1 867 000 Kč. Další investice do servisních technologií, např. do obnovy a rozšíření kompletního pneuservisu, jsou plánovány na rok 2022.“
Více informací o servisu, speciálních úpravách a nabídce služeb firmy ARAMY najdete na www.aramy.cz
Tým ARAMY děkuje všem stávajícím zákazníkům za důvěru a přeje příjemné prožití Vánoc!