Brands & Stories slaví 15 let na trhu.

Alza a Philips budují budoucnost obchodu

Alza je největší internetový obchodník, uznávaný lídr a inovátor v oblasti internetového prodeje v Česku a na Slovensku. Aktivity se od roku 2014 rozšířily i do dalších zemí EU. Obchodní strategie je založena na jednoduchých, ale velmi účinných principech: nabízet široké portfolio produktů a nadstandardních služeb, mít vždy zboží skladem, vytvářet win–win business.

Zaměřuje se na výkon a dosahování vysokých cílů, zároveň ctí principy odpovědného podnikání vůči zákazníkům, obchodním partnerům, zaměstnancům, společnosti a životnímu prostředí. V současnosti Alza působí na lokálních trzích více než 20 let a pomáhá definovat pojem e–commerce ve střední Evropě. Stabilně rozšiřuje síť vlastních poboček ve všech regionech ČR, SR a nově i v dalších dvou zemích Evropy – Maďarsku a Rakousku. Výkladní skříní firmy jsou moderní centrální showroomy v Praze, Bratislavě a Budapešti. Celá síť ale čítá více než 50 prodejen.

Základem úspěchu Alzy je silná orientace na zákazníky, které oslovuje pomocí velmi výrazné a nepřehlédnutelné marketingové komunikace. A zde právě vstupuje na scénu spolupráce se společností Philips Professional Display Solutions. Alza si pro rozvoj svých digitálních obchodních aktivit v prodejnách a na výdejních místech vybrala právě produkty Philips a řešení centrální vzdálené správy obsahu Artemis One.

Díky Artemis One může správce systému řešit jak technickou část – tedy nastavování jasu, kontrastu, barev, hlasitosti a plánování provozu obrazovek, tak i provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Díky tomu má odpovědný pracovník možnost téměř okamžitě měnit obsah, například podle momentálně akčních produktů, nebo může plánovat zobrazování obsahu dopředu. Artemis One umožňuje z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků.

Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z místa umístění. Takže, správce systému přesně ví, o kterou plochu se jedná a například také to, na jaké teplotě daná plocha operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení vidí okamžitě, která plocha funguje správně (zelená) a kde je naopak nějaký problém (červená). Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti, nebo pouze vybraným obrazovkám. Zkrátka, podle potřeby.

Artemis One byl upravován a vyvíjen skutečně ve spolupráci s uživateli a na základě jejich zpětné vazby. Tak například, systém obsahuje kompletní logy teploty každé obrazovky zvlášť, nebo přehled o rozdílu času obrazovky oproti serveru. A to je jen několik funkcí implementovaných díky uživatelům.

Samozřejmě se jedná o otevřený systém a je možné do něj doplňovat i další funkcionality dle potřeb a požadavků zákazníků.
Právě unikátnost řídicího softwaru Artemis One, v kombinaci se širokým portfoliem produktů Philips (počítačové monitory, profesionální digital signage panely, videostěny atd.), přesvědčila Alzu využít ho pro svůj plán budování budoucnosti obchodu. Díky tomuto společnému projektu získala:

  • Jednoduché centrální ovládání celé sítě zobrazovacích jednotek.
  • Široké možnosti řízení zobrazovaného obsahu.
  • Časem prověřenou spolehlivost produktů a celého řešení Philips.
  • Skutečně obrovský rozsah kombinovatelných produktů.
  • Prvotřídní servis a technickou podporu v lokálním jazyce.

V praxi je celá síť využívána zejména pro lepší komunikaci s velkým množstvím zákazníků najednou, ať už na výdejních místech nebo na prodejnách. Pro propagaci produktů a služeb Alzy, partnerských aktivit, soutěží a marketingových akcí nebo i na nábor nových zaměstnanců.

Největší část instalací monitorů a zobrazovačů Philips proběhla koncem loňského roku a letos projekt pokračuje a postupně se rozšiřuje tak, jak Alza.cz otvírá nové pobočky v celé střední Evropě.

„I lídr internetového obchodu, jako je Alza, se neustále musí snažit o modernizaci a inovaci svých aktivit. Proto jsme se rozhodli využívat pro své instore marketingové aktivity Philips produkty s implementovaným softwarovým řešením ArtemisOne PRO. Můžeme tak jednoduše a efektivně spravovat veškeré plochy, měnit jejich spoty a nastavení. Ze zkušeností již víme, že se jedná o velmi spolehlivé produkty, které nám mohou být upravovány přesně podle našich specifických požadavků,“ řekla Lada Lněničková ze společnosti Alza.cz.

Profesionální displeje a B2B řešení mají ve společnosti Philips Professional Display Solutions na starosti Jana Robešová, Leoš Lemberk a Milan Krejzlík.

„Dělá nám nesmírnou radost pracovat s největším hráčem v e-commerce na společném projektu budování budoucnosti obchodu. Zároveň se jedná o potvrzení naší pozice partnera, který je připraven jak technicky, tak materiálně i lidsky řešit projekty v celoevropském měřítku. Při návrhu celého řešení zobrazování se vždy řídíme především požadavky a potřebami našich zákazníků. Celý systém je pro každého zákazníka přizpůsoben na míru jeho potřebám,“ uvedl Milan Krejzlík, Central & Eastern Europe Manager, Philips Professional Display Solutions.

V případě zájmu o profesionální displeje kontaktujte Milana Krejzlíka na mailu milan.krejzlik@mmd-p.com.