6. Shopper Marketing Breakfast podpořil Potravinovou banku Praha

Portál Mistoprodeje.cz uspořádal ve středu 12. června 2019 v pořadí již šestou akci s názvem Shopper Marketing Breakfast, které se zúčastnilo opět více než 70 retailových odborníků a zástupců značek. Akce se konala podruhé v prostorech partnera akce společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o. Dalšími partnery akce byla společnost FG Forrest, a. s. a Business Success, spol. s r.o. Účastníci podpořili finanční sbírkou Potravinovou banku Praha.

Akce Shopper Marketing Breakfast s pořadovým číslem 6 proběhla již podruhé ve velmi zajímavých designových prostorech partnera akce – společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., které v roce 2017 získaly ocenění Kancelář roku. Tato retailová snídaně, na kterou přišlo stejně jako minule více než 70 účastníků, začala oficiální částí, po které následovaly prezentace ve třech místnostech, ve kterých se postupně střídali jednotliví řečníci.

Dalšími partnery akce byla společnost FG Forrest, a. s., Business Success, spol. s r.o. a Portfolio Restaurant, který zajistil pro účastníky opět nevšední snídaňové menu.

Akce obsahovala tři části – snídaňový networking, přednáškovou část a vyhlášení výsledků retailové soutěže portálu TOP In-Store realizace měsíce února až dubna 2019.  Akci moderoval za portál Mistoprodeje.cz Jiří Beran.

Na začátku akce vystoupil Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR a.s., který hovořil o proběhlé sbírce potravin v obchodech TESCO. Zároveň také představil předsedkyni Potravinové banky Praha paní PhDr. Věru Doušovou, která pohovořila o Potravinové bance Praha a o jejich různých aktivitách nejen v pomoci v boji proti plýtvání potravinami.

První skupinu prezentací tvořila Pavlína Trojovská ze společnosti Centers DATA, s.r.o., která představila aktuální trendy v zahraničních obchodních centrech. Prezentace také obsahovala ukázky z obchodních center v České republice.

Ve druhé části prezentací vystoupil Rastislav Zachar ze společnosti Business Success, spol. s r.o., který představil 3 klíče k navázání nejen obchodního vztahu. Na jednotlivých ukázkách řečník představil upoutání pozornosti, zahájení, a především udržení pozornosti partnera v naší komunikaci.

S třetí částí vystoupil Martin Petrášek ze společnosti FG Forrest, a. s., který názorně ukázal to nejlepší z e-commerce ku prospěchu P.O.S.

Po této přednáškové části se účastníci sešli, stejně jako na začátku akce, na recepci společnosti CZECH PROMOTION, kde proběhlo slavnostní předání diplomů vítězům v retailové soutěži TOP In-store realizace měsíce 2019:

  • Vítězem únorového kola soutěže se stala realizace ENDCAP BEYOND. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o. a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.
  • Vítězem březnového kola soutěže se stala realizace Lindt velikonoční košík. Zadavatelem realizace byla společnost Lindt & Sprüngli (CEE) s.r.o. a realizátorem společnost Eclipse.
  • Vítězem dubnového kola soutěže se stala realizace s názvem Uvedení nové značky vlasové kosmetiky v prodejnách Globus. Zadavatelem realizace byla společnost Procter & Gamble – Rakona, s.r.o. a realizátorem společnost DAGO. s.r.o.

Na závěr akce proběhla mezi účastníky finanční sbírka pro Potravinovou banku Praha, která obtížně financuje svůj provoz, vybralo se 5500,- Kč. Každý účastník obdržel velmi zajímavou publikaci RetailBook, která detailně mapuje všechny nákupní centra v České republice a na Slovensku.

Tato akce vzbudila u účastníků opět velký ohlas, nejen pro velmi zajímavé odborné přednášky, ale také krásnými prostory, příjemnou atmosférou, nadstandardním cateringem, velkým počtem účastníků a také možnosti se setkat na jednom místě se zástupci významných značek, řetězců, výzkumu, asociací i akademické sféry.