FacebookInstagramLinkedIn

Aktuální číslo

Brands 01/2019

Aktuálním jarním vydáním vstupujeme do desátého roku vydávání časopisu Brands&Stories. Za těch deset let se nám podařilo přesvědčit mnohé značky, že pochválit se a pochlubit s úspěchy značky a odvyprávět svůj podnikatelský příběh není na škodu a že nešvaru vládnoucímu v naší zemi – české závisti a nepřejícnosti je třeba čelit. Proto se na našich stranách už objevují i ty „porevoluční“ značky a nejen nadnárodní nebo značky s dlouhou historií. A my z toho máme velkou radost. Nadcházející jaro nám připomenou značkyFiskars, kolům Rock Mashine, Ekolo.cz nebo třeba mezinárodní hudební festival Pražské jaro. Ale věřím, že Vás budou bavit i další značky z tohoto jarního vydání, protože mezi řádky se můžete inspirovat odvahou jejich zakladatelů zkusit udělat něco neobvyklého. V tomto vydání se například dočtete velmi poutavý příběh zakladatele značky Citroen, která letos slaví úctyhodných 100 let. Devadesát let oslavujeme na našich stranách společně se značkou RITTER- PEN. Svůj projekt pro firmy Vám představí CineStar a relativně mladá firma Prima Logistics Group Vám prozradí svůj podnikatelský příběh. Společnost LOGIK tentokrát vychvalují hned tři značky – Zlaté Slazení, Chupa Chups a BIODERMA. A ještě mám jednu novinku – otevřeli jsme rubriku Studentské značky, která vznikla z podnětu Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty podnikohospodářské.

V aktuálním vydání se čtenář může dočíst o těchto značkách:

Citroen . Rittal . Rock Machine . ekolo.cz . CineStar . ByloByLibo  . RITTER-PEN . Pytloun Hotels Group . Prima Logistics Group . Tesco Stores . Vision . dm . Fiskars . Zlaté Slazení . Chupa Chups . BIODERMA . Vianoto . EREBOS . Camellus . Freshbedýnky . OCENĚNÍ ČESKÝCH LÍDRŮ

Brands 01/2019

Stories 01/2019

V druhé, odborné části časopisu – Stores –se můžete inspirovat zajímavými pojetími kamenných obchodů u nás. Tentokrát Vám představíme digitální technologie a projekty, které pomáhají v retailu a  zjednodušují  vztah mezi lidmi a technologiemi, hned od 4 firem Signify, Philips Display Solutions, Green Light Solutions a TopMonks. Také se dozvíte o výhodách aplikace elektronických cenovek, které na našem trhu zastupuje společnost VFK Renzel. Z loňska pokračujeme rubrikou Marketing v gastronomii, kde se dočtete,  jak působí POS media v Horece a jak je to se segmentem gastro v nákupních centrech. A jistě zde i tentokrát pochytíte mnoho zajímavých trendů v kamenných obchodech. 

Stories 01/2019

Aktuálně

Máme pro vás blog!

Na našich stránkách www.pribehyznacek.cz nově najdete BLOG, jenž reflektuje obě odborné části BRANDS i STORES. Na blogu BRANDS se dočtete zajímavosti ze světa značek, které se nevešly do tištěného magazínu a na blogu STORES zase novinky a trendy ze světa kamenných obchodů.

Chcete být vidět v online světě Brands&Stories? Rádi zveřejníme vaše úspěchy i realizace. Můžete zde také přispívat ve formě odborných článků, které by zajímaly naše čtenáře  – marketingové manažery, ředitele a majitele firem.

Své příspěvky i s fotografiemi zasílejte na brands@pribehyznacek.cz.

Těšíme se na ně!

Dejte o sobě vědět online čtenářům Brands&Stories!

  • 2. 4. 2019 v Centru současného umění DOX (Poupětova 1, Praha 7) budou oznámeni vítězové soutěže INTERIÉR ROKU 2018 v rámci mezinárodního kongresu o bydlení, architektuře a designu LIVING FORUM. Informace a vstupenky na www.interierroku.cz.
  • Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem z oboru reklamní komunikace, obalů a využití tisku nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA. Od 9. do 11. dubna 2019 se zde uskuteční jubilejní 26. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY.  Jde o jedinečnou platformu pro sdílení novinek – více na  www.reklama-fair.cz.
  •  Společnosti, které jsou 100% v rukách českých majitelů, dosahují ročního obratu minimálně 200 milionů korun alespoň v jednom hodnoceném roce, zaměstnávají více jak 50 lidí a získali nominaci odborného garanta, se mohou do soutěže OCENĚNÍ ČESKÝCH LÍDRŮ registrovat online do 11. dubna 2019. Vítězové budou představeni na slavnostním večeru 12. června 2019 v sídle společnosti Microsoft v Praze. Více informací o projektu naleznete na www.oceneniceskychlidru.cz.
  • Česká marketingová společnost vyhlásila soutěž o titul Marketér roku 2018. Čtrnáctý ročník se opět zaměří především na hodnocení přínosu konkrétních marketingových projektů. Jeho součástí bude i kategorie pro vysokoškolské studenty nazvaná Mladý delfín. Podmínky soutěže a přihlášku najdete na www.cms-cma.cz. Uzávěrka přihlášek je 15. dubna 2019
  • Do 31. 5. 2019 můžete hlásit svoje obalová řešení do soutěže OBAL ROKU na www.obalroku.cz. 

Užijte si jara i počtení dalších příběhů značek, které Vám v jarním vydání Brands&Stories přinášíme!